De traditionele seizoensafsluiter voor de Woudia selectie en de vrijwilligers was weer erg gezellig. De vijf spelers die als laagste zijn geëindigd in het Woudia Matchplay klassement waren de Sjaak en moesten de BBQ organiseren. Even schrikken als je de namen ziet, maar gelukkig was alles uitstekend voor elkaar. Voorzitter Jan deed een mooi woordje en de selectie bedankte trainer Lars, die volgend jaar weer speler Lars wordt.
Om 19 uur werd er samen gekeken naar de Oranjeleeuwen en het bleef nog lang gezellig!

























